Мессенджер әзірлеушілерінің айтуынша, ел Президентінің үндеуінен кейін Aitu-ға тек қана қазақстандық мемлекеттік қызметкерлер емес, шетелдіктер де қосыла бастаған. Қазіргі таңда пайдаланушылардың шамамен 10%-ы – шетел азаматтары. Мессенджер алты тілге аударылған.
Aitu-дың ұлттық мессенджер мәртебесін алғанына үш ай өтті. Осы қысқа уақыт ішінде сервиске барлық мемлекеттік құрылымдардан пайдаланушылар ағылды. Ал ол — ондаған мың аккаунт. Play Market-тегі жүктеу саны қазірдің өзінде бір миллионнан асып кетті. BM.KZ тілшісі әзірлеуші — BTS Digital-дан Aitu осындай орасан жүктемеге қалай төтеп беріп жатқанын және пайдаланушылардың жеке деректерін қалай қорғайтынын анықтап көрді.
«BTS Digital» компаниясының баспасөз қызметі ел Президентінің барлық мемлекеттік қызметкерлерді Aitu мессенджеріне көшу туралы тапсырмасынан кейін тек мемлекеттік құрылымдар ғана емес, бизнес-API санының да өскенін атап өтті.
«Біздің өнімді қолданушылар саны өсіп келеді және қазір айына жарты миллионнан асты. Платформа осындай жүктемемен жақсы жұмыс істеп тұр», – деп хабарлады «BTS Digital» компаниясы.
Компания Aitu-ды халықаралық өнім ретінде позициялайды – қазіргі уақытта пайдаланушылардың шамамен 10%-ы шет елден. Мессенджер алты тілде жұмыс істейді.
Дегенмен, трафиктің едәуір өсуіне қарамастан, мессенджер әзірге пайда әкелмеді..
«Біздің компаниялар тобында әртүрлі өнімдер жүзеге асырылады, оның ішінде табыс әкелетіндер де бар. Шын мәнінде өзгергені – пайдаланушылар белсенділігінің динамикасы. Президенттің тапсырмасы аудиторияның назарын арттырды, қосымшаны орнату мен белсенділікті органикалық түрде көбейтуге қосымша серпін берді», – деп түсіндірді әзірлеушілер.
Сонымен қатар, «BTS Digital» барлық деңгейде деректер қауіпсіздігін бақылап отырғанын айтты.
«Aitu коды толықтай біздің әзірлеушілер командасымен жасалған, барлық серверлер Қазақстанда орналасқан. Бұл өнімнің қауіпсіздігін сәулет деңгейде бақылауға және жасырын осалдықтарды болдырмауға мүмкіндік береді.
Пайдаланушылар үшін биометрия арқылы екі факторлы аутентификация қарастырылған, бұл алаяқтық тәуекелін азайтады. Біз толық шифрланған құпия чат режимін іске қостық. Сонымен қатар, пайдаланушылардың есептік жазбаларын қорғауды күшейтетін екі факторлы бейнеидентификация да енгізілді», – деп мәлімдеді әзірлеушілер.
«BTS Digital» компаниясы ИИ-дің Aitu-да маңызды рөл атқаратынын атап өтті.
«Платформаның атауында «AI to you» – «әркімге қолжетімді ЖИ» деген мән жасырылғаны кездейсоқ емес. Қазіргі таңда қосымшада пайдаланушыларға әртүрлі тапсырмаларда көмектесетін ЖИ-ассистенттер жұмыс істейді: әлеуметтік желілерге контент жасау мен reels идеяларын ойлап табудан бастап, мектеп тақырыптарын немесе шет тілінің ережелерін түсіндіруге дейін», – деп түсіндірді компанияның баспасөз қызметі.
Жақында платформада көзі нашар көретіндерге арналған функционал пайда болды. Бұл – Play Market-тегі пікірлер мен Aitu қолдау қызметі арқылы пайдаланушылардың жиі айтқан ұсыныстарының бірі.
«Ең жиі қойылатын сұрақтардың бірі – контентті толықтыру, музыкалық сервис немесе фильм каталогын кеңейту туралы. Жақында шешілген мәселелердің бірі – әлсіз көретін және мүлдем көрмейтін адамдарға арналған функционал, оны қолдау қызметіне түскен сұраныстар арқасында шештік. Енді экранды оқитын talkback режимінде аудиохабарламаларды жіберу батырмалары дыбысталады», – деді Aitu әзірлеушілері.
Сонымен қатар, олар Aitu мен ресейлік «MAX» мессенджерін салыстыру әділетсіз екенін айтты.
«Бұл өнімдер мүлдем басқа шарттарда, әртүрлі мақсаттар мен архитектурада жасалған. Айта кету керек, Aitu 2018 жылдан бері бар, ал MAX – биылғы жылдан. Сондықтан салыстырғаннан гөрі Aitu-дың Қазақстанда жасалған, өз жолы мен дамуы бар бірегей цифрлық экожүйе екенін айтқан жөн», – деп түсіндірді Aitu жасаушылары.
Темирлан Куспаев,
BM.KZ
Астана
